TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Pse drithërat e plota janë të shkëlqyera për parandalimin e diabetit

by Tëvë1
2 vjet ago
0
A A
Pse drithërat e plota janë të shkëlqyera për parandalimin e diabetit

Një studim shkencor i kohëve të fundit, të cilit i referohet AgroWeb.org sugjeron se njerëzit që hanë më shumë drithëra të plota çdo ditë janë më pak të rrezikuar nga diabeti i tipit 2.

Për disa vite me rradhë, shkencëtarët e Universitetit Chalmers në Gothenburg analizuan të dhënat e 55 mijë njerëzve për të kuptuar ndikimin e drithërave të plota tek kjo sëmundje.

Drithërat E Plota Janë Të Shkëlqyera Për Shëndetin

Shkencëtarët arritën në konkluzionin se ngrënia e çdo lloj drithi në ditë e mban larg sëmundjen e diabetit të tipit 2.

Megjithatë sipas tyre njerëzit që konsumojnë të paktën 50 gramë drithëra të plota në ditë janë ndjeshëm më pak të rrezikuar.

Këtu përfshihet edhe një racion me tërshërë ose një fetë bukë me drithëra të plota.

Rreziku i shfaqjes së diabetit është 22 përqind më i ulët tek gratë.

Ai është 34 përqind më i ulët tek meshkujt që hanë drithëra të plotë çdo ditë.

Në Shqipëri është rritur ndjeshëm numri i personave të prekur me diabet.

Më Shumë Drithëra, Më Pak Miell Të Bardhë

Rezultatet e këtij studimi interesant, nënvizojnë këshillat e përsëritura të shkencëtarëve për parandalimin e diabetit.

Ato rekomandojnë heqjen dorë nga produktet e brumit me miell të bardhë dhe zgjedhjen e ushqimeve me drithëra të plota.

Sipas tyre, mielli i bardhë ka ndikime negative në shëndet dhe nxit shfaqjen e disa sëmundjeve.

Sipas të dhënave të AgroWeb.org, drithërat e plota nga ana tjetër, jo vetëm që parandalojnë diabetin e tipit dy, por kanë edhe ndikime të tjera pozitive në shëndet.

Në mesin e ndryshimeve të nevojshme për shmangien e diabetit, ekspertët kërkojnë shmangien e mishit të kuq.

Sipas tyre, mishi i kuq rrit rrezikun e shfaqjes së diabetit dhe sëmundjeve kardiovaskulare.

Ka njerëz që i shmangin drithërat me idenë se ato janë shumë të pasura me karbohidrate.

Por ekspertët thonë se drithërat e plota janë ideale për organizmin.

 

ShareTweet

Postime të ngjashme

Disa ushqime ju ndihmojnë nëse keni alergji stinore

Disa ushqime ju ndihmojnë nëse keni alergji stinore

Sallata me domate, qershi dhe borzilok që ka veti shëruese

Sallata me domate, qershi dhe borzilok që ka veti shëruese

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

​Rama: Zvërneci nuk ndalet, por do të konsultohemi me palët e interesuara

​Rama: Zvërneci nuk ndalet, por do të konsultohemi me palët e interesuara

Nxirren nga rrënojat mbetjet e 21 palestinezëve në Gaza, kërkohen edhe 40 të tjerë

Nxirren nga rrënojat mbetjet e 21 palestinezëve në Gaza, kërkohen edhe 40 të tjerë

Pas një muaji ndalim, uji i Gostivarit rikthehet për konsum

Pas një muaji ndalim, uji i Gostivarit rikthehet për konsum

Policia e Kosovës ndan detaje nga operacioni për kapjen e trafikuesve të narkotikëve, në Greqi

Policia e Kosovës ndan detaje nga operacioni për kapjen e trafikuesve të narkotikëve, në Greqi

Të dielën në autostrada të Kosovës s’ka kufizim të qarkullimit të automjeteve me mbi 20 tonë

Të dielën në autostrada të Kosovës s’ka kufizim të qarkullimit të automjeteve me mbi 20 tonë

Zyrtare: Djed Spence transferohet te Interi

Zyrtare: Djed Spence transferohet te Interi

Dita e 77-të: Nuk ndalet protesta në Tiranë

Dita e 77-të: Nuk ndalet protesta në Tiranë

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën