TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Zbulohet përfitimi i madh për zemrën që fshihet në ushqimet e përditshme

by teve1
8 muaj ago
1
A A
Zbulohet përfitimi i madh për zemrën që fshihet në ushqimet e përditshme

Konsumi më i madh i ushqimeve të pasura me polifenole lidhet me një shëndet më të mirë të zemrës dhe rritje më të ngadaltë të rrezikut kardiovaskular gjatë plakjes, sipas sciencedaily.com.

Njerëzit që shpesh konsumojnë ushqime dhe pije të pasura me polifenole, të tilla si çaji, kafeja, manaferrat, kakaoja, arrat, drithërat dhe vaji i ullirit, mund të kenë zemër më të shëndetshme.

Një ekip nga ”King’s College London” raportoi se individët që ndiqnin modele dietike të pasura me polifenole kishin rrezik më të ulët të parashikuar për sëmundje kardiovaskulare.

Polifenolet janë përbërës bimorë që shoqërohen me një gamë të gjerë përfitimesh shëndetësore, duke përfshirë mbështetjen për zemrën, trurin dhe zorrët.

Gjetjet afatgjata në Mbretërinë e Bashkuar

Gjatë studimit 11-vjeçar, biomarkuesit treguan se njerëzit me nivele më të larta të metabolitëve të polifenoleve kishin rezultate më të ulëta të rrezikut kardiovaskular. Ata gjithashtu kishin tendencë të kishin kolesterol HDL më të lartë, i njohur edhe si kolesterol i mirë.

Qasja e ekspertëve për përfitimet kardiake

“Gjetjet tona tregojnë se respektimi afatgjatë i dietave të pasura me polifenole mund të ngadalësojë ndjeshëm rritjen e rrezikut kardiovaskular ndërsa njerëzit plaken. Edhe kalimet e vogla dhe të qëndrueshme drejt ushqimeve si manaferrat, çaji, kafeja, arrat dhe drithërat e plota mund të ndihmojnë në mbrojtjen e zemrës me kalimin e kohës”, shpjegoi profesoresha Ana Rodriguez-Mateos, autore kryesore në studim.

Profesori Yong Li shtoi se “ky hulumtim ofron prova të forta se përfshirja e rregullt e ushqimeve të pasura me polifenole në dietën tuaj është një mënyrë e thjeshtë dhe efektive për të mbështetur shëndetin e zemrës. Këto përbërës bimorë janë gjerësisht të disponueshëm në ushqimet e përditshme, duke e bërë këtë një strategji praktike për shumicën e njerëzve”, transmeton ATSh.

Lidhja mes plakjes dhe rrezikut kardiovaskular

Hulumtuesit vunë re se megjithëse rreziku kardiovaskular rritet natyrshëm me moshën, pjesëmarrësit me konsum më të lartë të polifenoleve përjetuan një rritje më të ngadaltë të rrezikut gjatë periudhës 11-vjeçare.

ShareTweet

Postime të ngjashme

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Mos i pini ilaçet me lëngje

Mos i pini ilaçet me lëngje

Zyba flet për ofertën e deputetit të PDK-së për koalicion me VV-në

Zyba flet për ofertën e deputetit të PDK-së për koalicion me VV-në

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

“InfoNata” 11.08.2026

“InfoNata” 11.08.2026

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën