TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Patatet e skuqura rrisin rrezikun e diabetit të tipit 2

by teve1
1 vit ago
1
A A
Patatet e skuqura rrisin rrezikun e diabetit të tipit 2

Një studim i ri sugjeron që njerëzit që hanë tre racione patate të skuqura në javë kanë një rrezik më të lartë për të zhvilluar diabetin e tipit 2.

Studiuesit zbuluan se ata që konsumojnë sasi të ngjashme patate të ziera, të pjekura ose pure patatesh nuk janë në rrezik të shtuar.

Një ekip ndërkombëtar studiuesish, përfshirë një ekspert nga Universiteti i Kembrixhit, donte të hetonte çdo lidhje midis konsumit të patateve dhe rrezikut të diabetit të tipit 2.

Studiuesit analizuan të dhëna nga studimet që monitoruan shëndetin e mbi 205 000 punonjësve të kujdesit shëndetësor në Shtetet e Bashkuara.

Studime të përsëritura mbi dietat e njerëzve u kryen gjatë gati katër dekadave.

Gjatë periudhave të ndjekjes së studimit, u dokumentuan afërsisht 22 000 raste të diabetit të tipit 2.

Patatet e skuqura përmbajnë shumë karbohidrate kryesisht të përpunuara.

Kësisoj, ato futen në kategorinë e ushqimeve të këqija që nxisin mbipeshën.

Trupi i tret ato shumë ngadalë që përkthehet në plogështi, mungesë energjie dhe rrjedhimisht shtim në peshë. Patatet e skuqura përmbajnë shumë kripë.

Një regjim ushqimor i pasur me kripë mund të rrisë rrezikun e tensionit të gjakut.

Ky i fundit, përveç zemrës, dëmton edhe veshkat dhe vështirëson punën e tyre në filtrimin e gjakut.

Ndërkaq, ju sjellim në vëmendje se një filxhan kafe është thelbësore për mëngjesin e shumë njerëzve në mbarë vendin.

Për shumë prej tyre, janë të nevojshme disa filxhanë në ditë për të përballuar ditën.

Tani, përveçse është mënyra më e mirë për t’u zgjuar në mëngjes, kërkime të reja kanë zbuluar se kjo pije mund të ndihmojë në uljen e rrezikut për të zhvilluar diabetin e tipit 2.

Studiues nga universitete në Korenë e Jugut përdorën të dhëna nga 149 publikime shkencore për të shqyrtuar efektet e kafesë në proceset metabolike që lidhen me zhvillimin e diabetit të tipit 2.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Sallata me domate, qershi dhe borzilok që ka veti shëruese

Sallata me domate, qershi dhe borzilok që ka veti shëruese

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Oda Ekonomike Amerikane: Pezullimi i dialogut strategjik, hap prapa për Kosovën

OEAK alarmon për krizën politike: Bllokada po i kushton Kosovës investime dhe mundësi të mëdha

Diplomuan 100 zyrtarë të rinj të Shërbimit Korrektues të Kosovës

Diplomuan 100 zyrtarë të rinj të Shërbimit Korrektues të Kosovës

Nënshkruhen dy marrëveshje për forcimin e sigurisë së aviacionit

Nënshkruhen dy marrëveshje për forcimin e sigurisë së aviacionit

Trajneri i famshëm Felix Magath, takohet me Agim Ademin e FFK-së

Trajneri i famshëm Felix Magath, takohet me Agim Ademin e FFK-së

Lëndohen dy persona në një aksident trafiku në rrugën Lipjan-Ferizaj

Tre të lënduar në aksidentin mes dy automjeteve në rrugën Gjakovë – Prizren

Muja mbetet në Belgjikë, Saint-Truidense e blen përfundimisht kartonin e tij

Muja mbetet në Belgjikë, Saint-Truidense e blen përfundimisht kartonin e tij

Maqedonci pas takimit me homologun shqiptar: Diskutuam bashkëpunimin në industrinë e mbrojtjes

Kosova ofron mbështetje për Shqipërinë dhe Malin e Zi për përballimin e zjarreve

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën