TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

5 fruta që ulin tensionin e gjakut në mënyrë natyrale

by Tëvë1
4 javë ago
2
A A
5 fruta që ulin tensionin e gjakut në mënyrë natyrale

Rregullimi i tensionit të gjakut është një nga faktorët më të rëndësishëm për shëndetin e zemrës. Kur tensioni mbetet i lartë për një kohë të gjatë, ai mund të dëmtojë enët e gjakut dhe të rrisë rrezikun për sëmundje kardiovaskulare, goditje në tru dhe probleme me veshkat.

Ekspertët theksojnë se kaliumi është një mineral thelbësor që ndihmon në balancimin e efekteve të natriumit në organizëm dhe mund të kontribuojë në mbajtjen nën kontroll të tensionit të gjakut. Një nga mënyrat më të thjeshta për ta përfshirë atë në dietë është konsumimi i frutave të pasura me kalium.

Megjithatë, specialistët kujtojnë se asnjë ushqim i vetëm nuk mund të ulë tensionin e gjakut. Efektet pozitive arrihen përmes një diete të ekuilibruar, aktivitetit fizik dhe një stili të shëndetshëm jetese.

Ja 5 fruta që mund të mbështesin shëndetin e zemrës:

1. Banania

Banania është një nga burimet më të njohura të kaliumit. Konsumimi i saj mund të ndihmojë në uljen e lehtë të tensionit sistolik dhe diastolik, duke reduktuar me kalimin e kohës rrezikun për sëmundje të zemrës dhe goditje në tru.

2. Shega

Shega dhe lëngu i saj janë të pasura me kalium dhe polifenole – antioksidantë që ndihmojnë në relaksimin e enëve të gjakut. Studimet sugjerojnë se konsumimi i rregullt i shegës mund të ndihmojë në uljen e tensionit të gjakut, veçanërisht te personat me hipertension.

Përveç kësaj, një shegë është e pasur me fibra dhe përbërës antioksidues që mbështesin shëndetin e sistemit kardiovaskular.

3. Kivi

Kivi është një tjetër frut i pasur me kalium dhe vitaminë C. Disa studime kanë treguar se konsumimi i dy kivive në ditë për disa javë mund të ndikojë pozitivisht në uljen e tensionit të gjakut.

Përmbajtja e lartë e antioksidantëve dhe polifenoleve ndihmon gjithashtu në përmirësimin e qarkullimit të gjakut dhe uljen e inflamacionit.

4. Avokado

Avokado është e pasur me kalium, magnez, fibra dhe yndyrna të shëndetshme. Konsumimi i saj i rregullt është lidhur me një kontroll më të mirë të tensionit të gjakut dhe një rrezik më të ulët për zhvillimin e hipertensionit.

5. Portokalli

Portokalli dhe frutat e tjera agrume janë burime të mira të kaliumit dhe përmbajnë hesperidinë, një përbërës natyral që ndihmon në përmirësimin e funksionit të enëve të gjakut dhe uljen e inflamacionit.

Studimet sugjerojnë se personat që konsumojnë rregullisht agrume kanë tendencë të kenë tension sistolik më të ulët krahasuar me ata që i konsumojnë rrallë.

Kujdes

Edhe pse këto fruta mund të jenë pjesë e një diete që mbështet shëndetin e zemrës, ato nuk zëvendësojnë trajtimin mjekësor. Personat me hipertension duhet të ndjekin këshillat e mjekut dhe të mbajnë nën kontroll tensionin e gjakut përmes një stili të shëndetshëm jetese, ushqyerjes së balancuar dhe, kur është e nevojshme, terapisë së përshkruar.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

PDK mban konferencë për media

Tensionet në Kuvend, PDK thërret konferencë për media

SSerbia po largohet gradualisht nga Rusia për t’u afruar edhe më shumë politikisht me Kinën

SSerbia po largohet gradualisht nga Rusia për t’u afruar edhe më shumë politikisht me Kinën

Aktakuzë për krime lufte në Reznik, dyshohet se u vranë nëntë civilë shqiptarë

Aktakuzë për krime lufte në Reznik, dyshohet se u vranë nëntë civilë shqiptarë

Çfarë i ndodh trupit tonë kur kalojmë shumë orë në diell?

Çfarë i ndodh trupit tonë kur kalojmë shumë orë në diell?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

​Premtimet e projektet ekonomike, Hoti akuzon për dështime Qeverinë Kurti

Hoti: Ruajtja e kushtetutshmërisë është mbi çdo interes elektoral, çështja të dërgohet urgjentisht në Kushtetuese

Broja me probleme fizike para duelit me Poloninë

Paqartësi në të ardhmen e Brojës

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën