TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Studiuesit pretendojnë se alkooli mund të përshpejtoj plakjen

by Besarta Mehmeti
4 vjet ago
0
A A
Studiuesit pretendojnë se alkooli mund të përshpejtoj plakjen

Shkencëtarët në Universitetin e Oksfordit besojnë se çdo gjë më shumë se pesë gota verë në javë përshpejton orën biologjike të trupit.

Ekspertët ekzaminuan të dhënat nga gati 250 mijë njerëz dhe zbuluan se ata që pinin mbi pesë gota verë në javë kishin telomerë më të shkurtër.

Telomeret janë kapakë biologjikë që gjenden në skajet e kromozomeve të cilat mbrojnë ADN-në në to nga dëmtimi – njësoj si ‘kapakët’ në skajet e lidhësve tanë të këpucëve parandalojnë fërkimin.

Ato natyrshëm bëhen më të shkurtra ndërsa plakemi, duke çuar në dëmtimin e ADN-së dhe rritjen e rrezikut të zhvillimit të problemeve të tilla si Alzheimer, diabeti dhe sëmundjet e zemrës. Hulumtimet kanë lidhur gjithashtu të pasurit e telomereve më të gjata me pamjen më të re.

Shkencëtarët vëzhguan lidhjen vetëm te njerëzit që pinin të paktën pesë gota të mëdha vere në javë. Shkencëtarët e Oksfordit ekzaminuan të dhënat gjenetike dhe shëndetësore nga 245 mijë të rritur nga Biobank në Mbretërinë e Bashkuar.

Pjesëmarrësit u ndanë sipas gjinisë dhe kishin një moshë mesatare 57 vjeç, për studimin në revistën Molecular Psychiatry. Shumica ishin persona që konsumonin alkool aktualisht. Vetëm tre për qind pretenduan se nuk kishin konsumuar kurrë alkool.

Shkencëtarët kërkuan shënues gjenetikë tregues te pjesëmarrësit që më parë ishin lidhur me konsumimin e alkoolit dhe çrregullimet e alkoolit. Duke analizuar të dhënat, studiuesit gjetën një lidhje të rëndësishme midis konsumit të lartë të alkoolit dhe gjatësisë më të shkurtër të telomereve.

Për shembull, ata që pinin rreth 10 gota të mëdha verë, ishin një deri në dy vjet më të vjetër për sa i përket gjatësisë së telomereve sesa ata që pinin më pak se rreth dy gota të mëdha verë.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Kryeprokurori i Shtetit dhe e Ngarkuara me Punë e Ambasadës së SHBA-së në Kosovë diskutojnë për thellimin e bashkëpunimit në forcimin e sundimit të ligjit

Kryeprokurori i Shtetit dhe e Ngarkuara me Punë e Ambasadës së SHBA-së në Kosovë diskutojnë për thellimin e bashkëpunimit në forcimin e sundimit të ligjit

Kolona në dalje nga Kosova, kjo është gjendja në pikat kufitare

Vazhdojnë kolonat në kufi, pritjet deri në 40 minuta

Libani bëhet vendi i parë në Lindjen e Mesme që heq dënimin me vdekje

Libani bëhet vendi i parë në Lindjen e Mesme që heq dënimin me vdekje

Zjarr i madh në Parkun Kombëtar të Lurës në Shqipëri, ndërhyhet nga toka dhe ajri

Zjarr i madh në Parkun Kombëtar të Lurës në Shqipëri, ndërhyhet nga toka dhe ajri

Bastisjet izraelite vijojnë, ndërsa OKB-ja paralajmëron për “pikë kritike” në Bregun Perëndimor

Bastisjet izraelite vijojnë, ndërsa OKB-ja paralajmëron për “pikë kritike” në Bregun Perëndimor

Gjini kërkon ndërhyrjen e Prokurorisë pas deklaratës së një mërgimtari për pushkatim të Haradinajt

Gjini kërkon ndërhyrjen e Prokurorisë pas deklaratës së një mërgimtari për pushkatim të Haradinajt

I dha fund konfliktit në RMV, 25 vjet nga marrëveshja kornizë e Ohrit

I dha fund konfliktit në RMV, 25 vjet nga marrëveshja kornizë e Ohrit

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën