TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Pesë ushqime që mbrojnë kockat tuaja nga plakja

by Adelina Zenuni
4 vjet ago
0
A A
Pesë ushqime që mbrojnë kockat tuaja nga plakja

Këto janë pesë ushqimet më të mira me lëndë ushqyese që ruajnë kockat.

Vezët

Vezët jo vetëm që konsiderohen standardi i artë për proteinat me cilësi të lartë, por ato janë gjithashtu një nga ushqimet e pakta që përmbajnë vitaminë D, e cila është thelbësore që kockat të absorbojnë dhe mbajnë kalciumin.

Qumështi

Nëse keni drithëra, smuthi, kafe ose çaj për mëngjes, shtimi i pak qumështit të lopës ose alternativave të qumështit bimor mund të sigurojë lëndë ushqyese që do të kontribuojnë në shëndetin e kockave tuaja.
Produktet e qumështit janë një nga burimet më të mira të kalciumit dhe vitaminës D, dy përbërës që konsiderohen të rëndësishëm për shëndetin e kockave.
Kur zgjidhni një alternativë të qumështit me bazë bimore, sigurohuni që të kërkoni ato të pasura me kalcium dhe vitaminë D.

Kosi grek

Kosi grek është një mënyrë e shkëlqyer për të përmirësuar shëndetin e kockave, sepse është i pasur me kalcium dhe proteina. Meqenëse bëhet nga qumështi, nuk është për t’u habitur që është një burim i shkëlqyer i lëndëve ushqyese që janë të mirë për kockat.
Kosi grek gjithashtu siguron magnez dhe fosfor, gjithashtu dy lëndë ushqyese të rëndësishme për kocka të shëndetshme. Rekomandohet të kërkoni jogurt grek që është i pasuruar me vitaminë D.

Kërpudha

Kërpudhat janë gjithashtu të pasura me vitaminë D, e cila ndihmon trupin të absorbojë kalciumin, i cili është i rëndësishëm për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e indeve të eshtrave.
Lëng portokalli i fortifikuar
Lëngu i pasuruar i portokallit gjithashtu siguron një dozë të madhe kalciumi dhe vitamine D. Në fakt, një studim i publikuar në American Journal of Clinical Nutrition zbuloi se vitamina D në lëngun e fortifikuar të portokallit është po aq efektive sa vitamina D në suplemente./KSP

ShareTweet

Postime të ngjashme

Si ta shëtisni botën pa harxhuar shumë para?

Si ta shëtisni botën pa harxhuar shumë para?

Pesë probleme që bananet i zgjidhin më mirë se ilaçet

Këto janë këshillat për vrapim në ditët e ngrohta

Këto janë këshillat për vrapim në ditët e ngrohta

Studim: Tenisi, sporti për një jetë më të gjatë

Studim: Tenisi, sporti për një jetë më të gjatë

Vllasi: Koalicioni LVV-LDK do ta nxirrte Kosovën nga kriza

Vllasi: Koalicioni LVV-LDK do ta nxirrte Kosovën nga kriza

Drenori: Opozita mendoi se Osmani do ta dëmtonte Kurtin, por dëmtoi LDK-në

Drenori: Opozita mendoi se Osmani do ta dëmtonte Kurtin, por dëmtoi LDK-në

Drenica kampione e Kosovës në futsall

Drenica kampione e Kosovës në futsall

Emisioni “Info Nata” 09.06.2026

Emisioni “Info Nata” 09.06.2026

Numërohen gati gjysma e votave, ja kush janë kandidatët më të votuar

Numërohen gati gjysma e votave, ja kush janë kandidatët më të votuar

Mustafa: Opozita po reflekton pse vota e abstenimit ndaj LVV-së nuk shkoi tek ajo

Mustafa: Opozita po reflekton pse vota e abstenimit ndaj LVV-së nuk shkoi tek ajo

Operacionet “White Star” dhe “Mega”, të mbështetura nga FBI-ja dhe Europoli, çojnë në arrestimin e tetë personave

Operacionet “White Star” dhe “Mega”, të mbështetura nga FBI-ja dhe Europoli, çojnë në arrestimin e tetë personave

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën