TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Çfarë do të ndodhë nëse hamë një lugë çaji më pak kripë në ditë

by tëvë1
3 vjet ago
0
A A
Çfarë do të ndodhë nëse hamë një lugë çaji më pak kripë në ditë

Një rënie e ndjeshme e vlerave të presionit të gjakut do të vërehet nga ata që vendosin të reduktojnë sasinë e kripës që konsumojnë çdo ditë me një lugë çaji.

Sipas hulumtimit të paraqitur në konferencën “Scientific Sessions 2023” të Shoqatës Amerikane të Zemrës dhe të publikuar në Gazetën e Shoqatës Mjekësore Amerikane,  kjo është një lëvizje efektive dhe e pavarur nëse ndiqet trajtimi antihipertensiv.

Sipas studiuesit kryesor Deepak Gupta, Profesor i Asociuar i Mjekësisë në Qendrën Mjekësore të Universitetit Vanderbilt në SHBA, ulja  e presionit të gjakut sistolik (i madh) prej rreth 6 njësi (milimetra merkur/mm Hg) që pjesëmarrësit arritën me ndërhyrjen dietike ishte i krahasueshëm. për rezultatet e një ilaçi të zgjedhur gjerësisht të përdorur për hipertencionin.

70-75% e të gjithë pjesëmarrësve ishin në gjendje të shihnin rënien e presionit të gjakut, shtoi Norrina Allen, Ph.D., profesore e Mjekësisë Parandaluese në Shkollën e Mjekësisë Feinberg të Universitetit Northwestern.

Studimi është një nga më të mëdhenjtë për të hetuar efektin e reduktimit të natriumit (kripës) në dietë në presionin e gjakut.

Qëllimi i saj ishte të demonstronte se marrja ditore e 1500 mg kripë (një lugë çaji) e rekomanduar nga Shoqata Amerikane e Zemrës mund të reduktohet më tej për të përmirësuar parandalimin e hipertensionit ,kërcënimi më i madh për zemrën.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

5 këshilla për të qëndruar të shëndetshëm mendërisht

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Qalaj për zërat brenda partisë për koalicion me LVV-në: PDK-ja ka qëndrim të qartë, do të jemi në opozitë

Qalaj për zërat brenda partisë për koalicion me LVV-në: PDK-ja ka qëndrim të qartë, do të jemi në opozitë

Manaj: Vendimi i LDK-së ndërlidhet edhe me tensionet e krijuara në Kuvend

Manaj: Vendimi i LDK-së ndërlidhet edhe me tensionet e krijuara në Kuvend

“InfoNata” 13.08.2026

“InfoNata” 13.08.2026

38 vatra zjarri në Shqipëri, përmirësohet situata në Krujë

38 vatra zjarri në Shqipëri, përmirësohet situata në Krujë

LDK vazhdon në opozitë, Abdixhiku: Jo president karate

LDK vazhdon në opozitë, Abdixhiku: Jo president karate

Drita siguron kualifikimin në “play-off” të UEFA Conference League!

Drita siguron kualifikimin në “play-off” të UEFA Conference League!

Drita në play-off të Ligës së Konferencës

Drita në play-off të Ligës së Konferencës

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën