TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

A mundet proteina ta përmirësojë cilësinë e gjumit?

by tëvë1
3 vjet ago
0
A A
Ja çfarë ndodh nëse nuk flini mjaftueshëm gjumë?

Gjumi është thelbësor për funksionimin normal dhe mbijetesën, dhe mungesa e gjumit mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve kronike shëndetësore, duke përfshirë sëmundjet e zemrës, depresionin dhe diabetin.

Si mund të sigurojmë gjumë mjaftueshëm cilësor? Një studim i ri i kryer në Shkollën Mjekësore të Harvardit sugjeron se ngrënia e më shumë proteinave mund të ndihmojë.

Bllokimi i shqisave

Një proces kyç për gjumin është shtypja shqisore. Një studim i ri thekson se informacioni nga shqisat e ndryshme përpunohet përmes mekanizmave të pavarur ndërsa ne flemë. Profesorja e neurobiologjisë që mori pjesë në hulumtim, Dragana Rogulja, nga Instituti Blavatnik në Harvard, identifikoi një peptid që promovon shtypjen e zgjimit ndijor me anë të ekzaminimit gjenetik të mizave që e kishin vështirë për t’u zgjuar.

Ekipi i saj zhvilloi një sistem që gjeneron dridhje me intensitet të ulët, të mesëm ose të lartë tek mizat e fjetura, gjë që i lejoi ata të identifikonin mizat që ishin futur në gjumë të thellë.

Lidhja me të ushqyerit

Kur më shumë proteina përfshihen në dietë, qelizat enteroendokrine në zorrë prodhojnë më shumë CCHa1. Nga zorrët, CCHa1 udhëton në tru, ku fillon sinjalizimin dopaminergjik që ndrydh zgjimin.

“Vibrimet dobësojnë aktivitetin e neuroneve dopaminergjike, gjë që e bën më të lehtë zgjimin e mizave. CCHa1 i prodhuar në zorrët mbron neuronet dopaminergjike nga dridhjet, duke i lejuar mizat të flenë më thellë,” shpjegoi Rogulja.

Ekipi gjithashtu vërtetoi se një dietë me proteina të lartë përmirësoi cilësinë e gjumit te minjtë. Tani që kjo lidhje është identifikuar, mund të bëhen kërkime të mëtejshme se si sasia e proteinave në dietën e një personi ndikon në gjumin e tyre, shkruan Technology Netëorks, përcjell Index.hr, transmeton Klankosova.tv.

Hulumtimi përshkruan gjithashtu se si rruga e CCHa1 nuk ndikon se sa lehtë zgjohet miza në përgjigje të një ndryshimi të temperaturës. Kjo  dëshmon gjithashtu se rrugë të ndryshme shqisore rregullohen përmes mekanizmave të ndryshëm gjatë gjumit dhe se rritja e marrjes së proteinave mund të përmirësojë gjumin.

ShareTweet

Postime të ngjashme

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Mos i pini ilaçet me lëngje

Mos i pini ilaçet me lëngje

Zyba flet për ofertën e deputetit të PDK-së për koalicion me VV-në

Zyba flet për ofertën e deputetit të PDK-së për koalicion me VV-në

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

“InfoNata” 11.08.2026

“InfoNata” 11.08.2026

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën