TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Vitamina C ul rrezikun e prekjes nga sëmundjet e zemrës

by tëvë1
3 vjet ago
0
A A
Vitamina C ul rrezikun e prekjes nga sëmundjet e zemrës

Limoni përmban një sasi të madhe të vitaminës C, e cila është shumë e dobishme për trupin tonë. Madje sipas ‘Healthline’ në një limon gjenden 31 mg vitaminë C.

Disa studime kanë treguar se konsumi jo vetëm i limonit, por edhe i shumë frutave që janë të pasura me vitaminën C, çojnë në zvogëlimin e rrezikut të prekjes nga sëmundjet e zemrës.

Veç vitaminës C te limoni gjejmë edhe fibra, të cilat e ndihmojnë shumë shëndetin tonë, e sidomos zemrën.

Për këtë arsye është mjaft i këshillueshëm konsumi i limonit dhe i produkteve të tjera që përmbajnë vitaminën C.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

Rreziqet shëndetësore që shkakton mbipesha, si ta parandaloni

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

Çfarë duhet të bëni nëse sytë tuaj thahen nga kondicioneri?

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

FFK zyrtarizon orarin e Superligës

FFK zyrtarizon orarin e Superligës

Arabia Saudite, Pakistani dhe Turqia do të formojnë një strukturë politike dhe ushtarake sipas Paktit të Mekës

Arabia Saudite, Pakistani dhe Turqia do të formojnë një strukturë politike dhe ushtarake sipas Paktit të Mekës

Egnatia e Dinamo, gati për duelet evropiane

Egnatia, Dinamo e Shkëndija kërkojnë përmbysjen e madhe

Selimi-Mehmeti: 183 ditë pa institucione në 2014, sot flasin për bllokadë

Selimi-Mehmeti: 183 ditë pa institucione në 2014, sot flasin për bllokadë

25 vjet nga Ohri, misioni mbetet një: ta zbatojmë Marrëveshjen

25 vjet nga Ohri, misioni mbetet një: ta zbatojmë Marrëveshjen

Largohen nga puna pesë zyrtarë doganorë për keqpërdorim të detyrës

Dogana zbulon flokë natyralë të deklaruar si sintetikë, shmangen mbi 4 mijë euro detyrime

Maska për lëkurë të butë

Maska për lëkurë të butë

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën