TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Si ta parandalojmë diabetin e tipit 2

by Besarta Mehmeti
4 vjet ago
0
A A
Si ta parandalojmë diabetin e tipit 2

Por shumë mish i kuq, i përpunuar dhe madje i bardhë duket se kanë efektin e kundërt, sipas të njëjtit studim. Studiuesit italianë kanë rekomanduar tani peshkun dhe vezët si ‘zëvendësues të mirë’ për adhuruesit e mishit, bazuar në gjetjet e tyre të reja.

Gjetjet vijnë në mes të rritjes së një mode kundër shëndetit të qumështit, e cila ka parë që paralajmërohet se qumështi i plotë, gjalpi dhe djathi janë të larta në kalori dhe yndyra të ngopura dhe mund të çojnë në një grup problemesh shëndetësore.

Këshillat aktuale të NHS për ushqimin për reduktimin e rrezikut të diabetit të tipit 2 rekomandojnë të hani ushqime me bazë bimore, të tilla si drithëra, perime, fruta, bishtajore dhe qumësht dhe kos me pak yndyrë. Udhëzimet duhet të përditësohen për ta pasqyruar këtë, duke e bërë më të lehtë për njerëzit të zgjedhin ushqimet më të mira për të ulur rrezikun e sëmundjes.

Diabeti i tipit 2 ndodh kur qelizat bëhen rezistente ndaj insulinës, hormoni i cili është përgjegjës për mbajtjen e sheqerit në gjak të qëndrueshëm.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Çfarë ndodh me trupin tuaj nëse konsumoni çdo ditë një lugë vaj ulliri?

Çfarë ndodh me trupin tuaj nëse konsumoni çdo ditë një lugë vaj ulliri?

Lodhja rreth orës 3, ja çfarë e shkakton dhe si ta parandaloni

Lodhja rreth orës 3, ja çfarë e shkakton dhe si ta parandaloni

Çfarë mund të bëjë pirja e një gote uji në mëngjes për energjinë dhe tretjen tuaj

Çfarë mund të bëjë pirja e një gote uji në mëngjes për energjinë dhe tretjen tuaj

A po ju shkakton moti dhimbje koke? Ja disa këshilla që mund t’ju ndihmojnë

Çfarë e shkakton dhimbjen e kokës?

Kulla: Po të bashkoheshin PDK, LDK dhe AAK, Vetëvendosja do të ishte në opozitë

Kulla: Po të bashkoheshin PDK, LDK dhe AAK, Vetëvendosja do të ishte në opozitë

Kapen mbi 30 mijë euro të padeklaruara në Bërnjak në veturë me targa serbe

Kapen mbi 30 mijë euro të padeklaruara në Bërnjak në veturë me targa serbe

Kulla: SHBA nuk e ka plotësisht nën kontroll konfliktin Izrael–Iran, situata mbetet e rrezikshme

Kulla: SHBA nuk e ka plotësisht nën kontroll konfliktin Izrael–Iran, situata mbetet e rrezikshme

Prevot: Kosova të formojë institucionet dhe të vazhdojë rrugën drejt BE-së

Prevot: Kosova të formojë institucionet dhe të vazhdojë rrugën drejt BE-së

Irani shpall fundin e sulmeve ndaj Izraelit pas përshkallëzimit të ri të konfliktit

Irani shpall fundin e sulmeve ndaj Izraelit pas përshkallëzimit të ri të konfliktit

“Matrix”- 08.06.2026

“Matrix”- 08.06.2026

PDK-ja mban konferencë për media

Kush po kryeson në PDK? Dalin rezultatet e para të votave për deputetë

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën