TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Katër filxhanë çaji në ditë, mbajnë diabetin larg!

by tëvë1
4 vjet ago
0
A A
Katër filxhanë çaji në ditë, mbajnë diabetin larg!

“Rezultatet tona janë emocionuese sepse sugjerojnë që njerëzit mund të bëjnë diçka aq të thjeshtë sa të pinë katër filxhanë çaj në ditë për të zvogëluar potencialisht rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2”, tha Xiaying Li nga Universiteti i Shkencës dhe Teknologjisë në Wuhan në Kinë.

Efekti mbrojtës mund të jetë edhe më i madh nëse njerëzit vendosin qumësht në çajin e tyre, tha Li.

“Mendoj se qumështi do ta bënte më të fortë efektin e çajit në diabetin. Kjo do të thotë, çaji do të ishte më efektiv me qumësht”, tha Li.

Studiuesit ndërmorën një meta-analizë të 19 studimeve të mëparshme mbi çajin dhe diabetin, të cilat përfshinin pothuajse 1.1 milion të rritur në tetë vende në Amerikë, Azi ose Evropë.

Krahasuar me ata që nuk pinin çaj, njerëzit që pinin një, dy ose tre filxhanë në ditë kishin një rrezik të reduktuar 4% por ata që konsumonin katër ose më shumë filxhanë në ditë ishin në rrezik 17% më pak. Efekti ishte i qëndrueshëm në të dy gjinitë.

Rreth 4 milionë britanikë janë diagnostikuar me diabet. Prej tyre, rreth 90% kanë llojin 2, i cili shoqërohet me stile jetese jo të shëndetshme, veçanërisht me mbipeshën. Të tjerët kanë tip 1, një gjendje autoimune që nuk lidhet me stilin e jetës dhe zakonisht diagnostikohet në fëmijëri. Megjithëse gjetjet nuk janë shfaqur në një revistë mjekësore, ato janë rishikuar nga organizatorët e konferencës së Stokholmit.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Kur duhet të darkoni për kolesterol më të ulët dhe zemër më të shëndetshme?

Kur duhet të darkoni për kolesterol më të ulët dhe zemër më të shëndetshme?

Cilat perime kanë përmbajtjen më të lartë të ujit dhe janë më hidratueset?

Cilat perime kanë përmbajtjen më të lartë të ujit dhe janë më hidratueset?

5 ushqimet që duhet t’i konsumoni në mëngjes, për t’i dhënë energji trurit

5 ushqimet që duhet t’i konsumoni në mëngjes, për t’i dhënë energji trurit

Marrja e mendve, ja se kur duhet të shqetësoheni

Marrja e mendve, ja se kur duhet të shqetësoheni

ICRC: Mijëra të varrosur nën rrënojat e Gazës mund të mos identifikohen kurrë

ICRC: Mijëra të varrosur nën rrënojat e Gazës mund të mos identifikohen kurrë

Numërohen mbi 37% e votave me postë

Numërohen mbi 37% e votave me postë

Konjufca: Sahit Jashari do të mbetet në kujtesë si një nga luftëtarët më të paepur të lirisë

Konjufca: Sahit Jashari do të mbetet në kujtesë si një nga luftëtarët më të paepur të lirisë

Nga diell në shi, si po ndikon ndryshimi i temperaturës në shëndetin tuaj

Moti gjatë javës së ardhshme

3 euro dita e qëndrimit në QKUK – Familjarët e pacientëve thonë se s’po paguajnë asgjë

Vdes gruaja nga aksidenti në autostradë, në gjendje të rëndë burri i saj

Detaje nga vrasja e rëndë në tentativë, 11-vjeçari në Gjilan dyshohet se goditi babanë me sëpatë

Babai i 27-vjeçarit të vrarë në Prizren në gjendje të rëndë shëndetësore

Si ndodhi aksidenti me fatalitet në Komoran të Drenasit?

Aksident në autostradën “Ibrahim Rugova”, lëndohen dy persona

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën