TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Pirja e mbi tre filxhanëve kafe në ditë mund të rrezikojë shëndetin e veshkave

by teve1
1 vit ago
1
A A
Pirja e mbi tre filxhanëve kafe në ditë mund të rrezikojë shëndetin e veshkave

Një studim i ri ka zbuluar se pirja e tre ose më shumë filxhanëve kafe në ditë mund të dëmtojë seriozisht veshkat, sidomos tek individët që metabolizojnë kafeinën më ngadalë.

Ky studim, i publikuar në JAMA Network Open, përfshiu 1,180 të rritur të moshës 18 deri në 45 vjeç, të cilët kishin hipertension të patrajtuar të fazës 1.

Gjatë një periudhe ndjekjeje prej 16 vjetësh, shkencëtarët analizuan shëndetin e veshkave të pjesëmarrësve, duke monitoruar tregues të tillë si hiperfiltrimi (filtrimi glomerular më i lartë se normalja), albuminuria (përmbajtje e lartë e albuminës në urinë) dhe hipertensioni.

Rezultatet treguan se individët që konsumonin tre ose më shumë filxhanë kafe në ditë dhe që metabolizonin kafeinën më ngadalë kishin një rrezik më të madh për të zhvilluar mosfunksionim të veshkave.

Ata kishin 2.7 herë më shumë mundësi të zhvillonin probleme si hiperfiltrimi, albuminuria dhe hipertensioni.

Shkencëtarët identifikuan gjithashtu se një variant gjenetik, rs762551 i gjenit CYP1A2, ishte i pranishëm në rreth 50% të pjesëmarrësve, duke treguar se ky grup njerëzish nuk e metabolizonte kafeinën aq shpejt sa pjesa tjetër e popullatës.

Studimi ka theksuar rrezikun që mund të sjellë konsumi i tepërt i kafes për shëndetin e veshkave, duke paralajmëruar se kjo mund të ketë pasoja serioze, veçanërisht për ata që kanë një metabolizëm të ngadalshëm të kafeinës.

ShareTweet

Postime të ngjashme

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Mos i pini ilaçet me lëngje

Mos i pini ilaçet me lëngje

Trajtime natyrale për të ulur temperaturën

Trajtime natyrale për të ulur temperaturën

Arrestohet i dyshuari që rrëmbeu tre persona dhe kërkoi para për lirimin e tyre

Policia shpëtoi një të moshuar që kishte rënë në bunar në Muzeqinë të Shtimes

Xani: Shkeljet në dukje ua zbehin kredibilitetin të zgjedhurve të institucioneve, më mirë zgjedhjet

Xani: Shkeljet në dukje ua zbehin kredibilitetin të zgjedhurve të institucioneve, më mirë zgjedhjet

Çollaku për vendosjen e Policisë në Urën e Ibrit: Kushdo që thotë se Kurti s’ka bërë asgjë, është joreal

Çollaku për vendosjen e Policisë në Urën e Ibrit: Kushdo që thotë se Kurti s’ka bërë asgjë, është joreal

“InfoNata” 08.10.2026

“InfoNata” 08.10.2026

Prezantohet OnePlus 16, çfarë duhet të dini

Prezantohet OnePlus 16, çfarë duhet të dini

Naftëtarët kërkojnë anulimin e vendimit për kontrollin e çmimeve të derivateve

Naftëtarët kërkojnë anulimin e vendimit për kontrollin e çmimeve të derivateve

72 ditë protestë, qytetarët vijojnë tubimin para Kryeministrisë

72 ditë protestë, qytetarët vijojnë tubimin para Kryeministrisë

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën