TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Pija më e mirë për veshkat tuaja

by Tëvë1
2 vjet ago
0
A A
Pija më e mirë për veshkat tuaja

Veshkat jo vetëm që largojnë mbetjet nga trupi, por ato gjithashtu balancojnë lëngjet e trupit, lëshojnë hormone që rregullojnë presionin e gjakut, kontrollojnë prodhimin e qelizave të kuqe të gjakut etj.

Kjo është arsyeja pse kujdesi për trupin tuaj, përfshirë veshkat, është një domosdoshmëri për një shëndet optimal.

Kontrolli i ushqimeve dhe pijeve që fusni në trupin tuaj mund të ndikojë në shëndetin e veshkave në disa mënyra.

Disa ushqime dhe pije mund t’i dëmtojnë ato, ndërsa të tjera mund t’i ndihmojnë dhe të zvogëlojnë rrezikun e problemeve që lidhen me to.

Sipas një studimi të ri, të cilit AgroWeb.org i referohet, ekziston një pije mjaft e preferuar që mund të zvogëlojë rrezikun e dështimit akut të veshkave.

Dështimi apo dëmtimi akut është një episod i papritur që ndodh brenda disa orësh ose disa ditësh.

Shkaku lidhet me grumbullimin e mbeturinave në gjak dhe pamundësinë e veshkave për të ruajtur ekuilibrin e duhur të lëngjeve në trup.

Nëse nuk trajtohet, mund të preken edhe organe të tjera, si truri, zemra dhe mushkëritë tuaja.

Cila është pija më e mirë për veshkat?

Gjetjet nga studimi treguan se ata që pinin çdo ditë kafe, kishin një rrezik 15% më të ulët që dështimi i veshkave të ndodhte.

Në studim u vu re se një person që pinte 2-3 filxhanë kafeje në ditë, kishte një rrezik 22%-23% më të ulët.

Studiuesit morën gjithashtu parasysh karakteristikat demografike, statusin socio-ekonomik, ndikimet e stilit të jetesës dhe faktorët dietik.

Megjithatë, ekzistonte një rrezik 15% më i ulët për pjesëmarrësit që konsumonin çfarëdo sasie kafeje kundrejt atyre që nuk konsumonin.

Kërkimi u përshtat edhe për ata me sëmundje ose me çrregullime, të cilat mund të luanin një faktor në studim.

Studiuesit vunë re se edhe ata me sëmundje të tjera që pinin kafe kishin një rrezik 11% më të ulët për të pasuar një dështim të veshkave krahasuar me ata që nuk pinin fare.

Sëmundjet apo çrregullimet përfshinin presionin e gjakut, indeksin e masës trupore, diabetin, përdorimin e ilaçeve antihipertensive dhe funksionin e veshkave.

Ekspertët besojnë se arsyeja mund të jenë komponimet biologjikisht aktive të kombinuara me kafeinën, por edhe vetë kafeina, që përmirësojnë perfuzionin dhe përdorimin e oksigjenit brenda veshkave.

Sipas tyre funksioni i mirë i veshkave varet nga një furnizim i qëndrueshëm me gjak dhe oksigjen.

Megjithëse rezultatet duken premtuese, studiuesit thonë se për të përcaktuar të gjitha përfitimet e kafesë për veshkat, veçanërisht në nivelin qelizor, duhet të bëhen më shumë kërkime./agroweb

ShareTweet

Postime të ngjashme

Kur duhet të darkoni për kolesterol më të ulët dhe zemër më të shëndetshme?

Kur duhet të darkoni për kolesterol më të ulët dhe zemër më të shëndetshme?

Cilat perime kanë përmbajtjen më të lartë të ujit dhe janë më hidratueset?

Cilat perime kanë përmbajtjen më të lartë të ujit dhe janë më hidratueset?

5 ushqimet që duhet t’i konsumoni në mëngjes, për t’i dhënë energji trurit

5 ushqimet që duhet t’i konsumoni në mëngjes, për t’i dhënë energji trurit

Marrja e mendve, ja se kur duhet të shqetësoheni

Marrja e mendve, ja se kur duhet të shqetësoheni

Australia mposht Turqinë në start të Botërorit, debutim i vështirë për turqit

Australia mposht Turqinë në start të Botërorit, debutim i vështirë për turqit

Rriten për 20 për qind ankesat ndaj zyrtarëve policorë

Policia: Teknologjia e re mundëson identifikimin automatik të kundërvajtjeve

Interesim më i ulët i qytetarëve për të dhuruar gjak këtë vit

14 qershori, Dita Botërore e Dhuruesve të Gjakut

KEDS njofton për ndërprerje të energjisë elektrike, shkak punimet në rrjet

KEDS po kryen punime, ndërprerje të energjisë në disa qytete

Krejt çfarë tha Trumpi në fjalimin drejtuar Kongresit amerikan

Trump: Marrëveshja mes ShBA-së dhe Iranit mund të nënshkruhet sot

Zgjedhjet parlamentare: Përfundon procesi i votimit në 25 përfaqësi diplomatike, votuan 81.29%

Vazhdon numërimi i votave me postë, LVV kryeson pas 36 vendvotimeve të numëruara

E enjte me diell dhe pak erë

E diela me vranësira dhe intervale me diell

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën