TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Një vezë në ditë zvogëlon shanset e goditjes në zemër apo sëmundjeve kardiovaskulare

by teve1
1 vit ago
1
A A
Një vezë në ditë zvogëlon shanset e goditjes në zemër apo sëmundjeve kardiovaskulare

Një studim i gjerë, i kryer në Kinë në bashkëpunim me Universitetin e Oksfordit ndërmjet viteve 2004 dhe 2008, i cili përfshiu më shumë se gjysmë milioni të rriturish të moshave 30 deri në 79 vjeç nga 10 vende gjeografikisht të ndryshme nëpër Kinë, tregoi se konsumoni i një veze në ditë ju ndihmon me sëmundjet e zemrës.

Çfarë duhet të dini?

Pjesëmarrësit u ndoqën për normat e prekjes dhe vdekshmërisë, duke u përqendruar në rezultatet e sëmundjeve kardiovaskulare përfshirë sëmundjet ishemike të zemrës , problemet kryesore koronare, goditjen hemorragjike dhe goditjen ishemike.

Studimi synoi të hetonte lidhjet midis konsumit të vezëve dhe rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare.

Rezultatet treguan se krahasuar me ata që rrallë herë ose kurrë nuk konsumonin vezë, individët që raportuan konsum të përditshëm (mesatarisht rreth 0.76 vezë në ditë) u shoqëruan me një rrezik më të ulët të sëmundjeve të zemrës,

Konkretisht, konsumi i përditshëm i vezëve u lidh me reduktime në rrezikun e ishemisë dhe problemeve koronare, goditjes hemorragjike dhe goditjes ishemike.

Gjithashtu u vërejtën marrëdhënie të rëndësishme  midis konsumit të vezëve dhe të gjitha problemeve të zemrës të studiuara.

Për më tepër, konsumatorët e përditshëm treguan një rrezik 18% më të ulët të vdekjes dhe një rrezik 28% më të ulët të vdekjes nga goditja hemorragjike krahasuar me ata që nuk i konsumonin.

Ky kërkim sugjeron se një nivel i moderuar i konsumit të vezëve (deri në më pak se 1 vezë në ditë) mund të jetë i shoqëruar me një rrezik më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare mes të rriturve, kryesisht i pavarur nga faktorët e tjerë dietikë dhe të stilit të jetesës./AgroWeb

ShareTweet

Postime të ngjashme

Pesë probleme që bananet i zgjidhin më mirë se ilaçet

Çfarë ndodh me trupin tuaj nëse konsumoni çdo ditë një lugë vaj ulliri?

Çfarë ndodh me trupin tuaj nëse konsumoni çdo ditë një lugë vaj ulliri?

Lodhja rreth orës 3, ja çfarë e shkakton dhe si ta parandaloni

Lodhja rreth orës 3, ja çfarë e shkakton dhe si ta parandaloni

Çfarë mund të bëjë pirja e një gote uji në mëngjes për energjinë dhe tretjen tuaj

Çfarë mund të bëjë pirja e një gote uji në mëngjes për energjinë dhe tretjen tuaj

Vllasi: Koalicioni LVV-LDK do ta nxirrte Kosovën nga kriza

Vllasi: Koalicioni LVV-LDK do ta nxirrte Kosovën nga kriza

Drenori: Opozita mendoi se Osmani do ta dëmtonte Kurtin, por dëmtoi LDK-në

Drenori: Opozita mendoi se Osmani do ta dëmtonte Kurtin, por dëmtoi LDK-në

Drenica kampione e Kosovës në futsall

Drenica kampione e Kosovës në futsall

Emisioni “Info Nata” 09.06.2026

Emisioni “Info Nata” 09.06.2026

Numërohen gati gjysma e votave, ja kush janë kandidatët më të votuar

Numërohen gati gjysma e votave, ja kush janë kandidatët më të votuar

Mustafa: Opozita po reflekton pse vota e abstenimit ndaj LVV-së nuk shkoi tek ajo

Mustafa: Opozita po reflekton pse vota e abstenimit ndaj LVV-së nuk shkoi tek ajo

Operacionet “White Star” dhe “Mega”, të mbështetura nga FBI-ja dhe Europoli, çojnë në arrestimin e tetë personave

Operacionet “White Star” dhe “Mega”, të mbështetura nga FBI-ja dhe Europoli, çojnë në arrestimin e tetë personave

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën