TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Lëngu me tre përbërës që largon dhimbjet e stomakut

by Tëvë1
2 vjet ago
0
A A
Lëngu me tre përbërës që largon dhimbjet e stomakut

Në kërkimin e një zgjidhjeje natyrale për problemet me stomakun, si urthi gastriti dhe çështjet me tretjen, një kombinim i veçantë i lëngjeve mund të ofrojë ndihmë të çmuar. Lëngu i përgatitur nga selinja, karotat dhe mollët është një ilaç i fuqishëm për shëndetin gastrointestinal, falë përmbajtjes së lartë të vitaminave, mineraleve dhe fibrit. Në këtë artikull do të eksplorojmë vlerat e këtij lëngu, duke u mbështetur në të dhëna konkrete nga studime të publikuara.

Selinoja

Selinoja është e njohur për vetitë e saj antinflamatore dhe është pasur me antioksidantë të cilët luftojnë dëmtimin e qelizave. Një studim i publikuar në “Journal of Medicinal Food” tregon se ekstrakti i selinos përmban apigenin, një komponent që ndihmon në reduktimin e inflamacionit dhe mbështet funksionimin e mirë të sistemit tretës (Smith et al., 2018). Kjo bën selinon një përbërës kyç në parandalimin e urthit gastrit dhe uljen e simptomave të tij.

Karotat

Karotat, të pasura me beta-karoten dhe vitamina të tjera, kontribuojnë në shëndetin e mukozës së stomakut. Vitamina A, e cila formohet nga beta-karoteni në trup, është esenciale për riparimin dhe mbajtjen e një linje të shëndetshme mbrojtëse të brendshme të traktit gastrointestinal. Sipas një studimi në “Nutrition Journal”, konsumi i rregullt i karotave ndihmon në përmirësimin e funksionit të mukozës gastrointestinale, duke ofruar një mbrojtje të shtuar kundër dëmtimeve dhe infeksioneve

Mollët

Mollët, të njohura për përmbajtjen e tyre të lartë të fibrave, veçanërisht pectin, ofrojnë ndihmë të madhe në regulimin e tretjes. Pectina funksionon si një prebiotik, duke ushqyer bakteret e mira në zorrë dhe duke ndihmuar në ruajtjen e një mikrobiome të shëndetshme zorrë. Një studim i botuar në “Food Chemistry” zbuloi se konsumi i mollëve mund të ndihmojë në uljen e inflamacionit të traktit gastrointestinal dhe të mbështetë një tretje më të mirë (Davis et al., 2019).

Si vepron ky lëng?

Kombinimi i këtyre tre përbërësve në një lëng jo vetëm që ofron një sasi të pasur të lëndëve ushqyese që mbështesin funksionin e stomakut dhe të sistemit tretës, por gjithashtu kontribuon në përmirësimin e imunitetit dhe uljen e rrezikut të zhvillimit të sëmundjeve kronike. Përveç të dhënave të mësipërme, konsumi i rregullt i këtij lëngu mund të ndihmojë në

Uljen e aciditetit në stomak, falë vetive alkalizuese të selinos dhe mollës.

Përmirësimin e lëvizshmërisë së zorrëve, duke parandaluar kapsllëkun.

Forcimin e barrierës mbrojtëse të mukozës së stomakut, duke reduktuar rrezik./agroweb

ShareTweet

Postime të ngjashme

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Mos i pini ilaçet me lëngje

Mos i pini ilaçet me lëngje

Trajtime natyrale për të ulur temperaturën

Trajtime natyrale për të ulur temperaturën

Infantino e konfirmon pjesëmarrjen e Iranit në Kupën e Botës

Infantino në siklet, UEFA-ja, AFC-ja dhe CONCACAF-i bashkohen kundër tij dhe FIFA-s

Deklaratat skandaloze të Vuçiqit për Ibrin, vjen grafiti kërcënues nga Serbia: Kur ushtria të kthehet në Kosovë

Deklaratat skandaloze të Vuçiqit për Ibrin, vjen grafiti kërcënues nga Serbia: Kur ushtria të kthehet në Kosovë

​Dehari: Pa marrëveshje politike pashmangshëm shkojmë në zgjedhje të reja

​Dehari: Pa marrëveshje politike pashmangshëm shkojmë në zgjedhje të reja

Kurti: Serbia po armatoset, synimet hegjemoniste lidhen drejtpërdrejt me Kosovën

Kurti: Serbia po armatoset, synimet hegjemoniste lidhen drejtpërdrejt me Kosovën

Brenda 24 orëve ngriten 34 aktakuza për vepra të ndryshme penale

Brenda 24 orëve ngriten 35 aktakuza për vepra të ndryshme penale nga prokuroritë themelore

Konjufca për konstituimi e Kuvendit: Nuk është shkelur Kushtetuta, konstituimi i Kuvendit do të bëhet, s’ka asgjë dramatike

Konjufca për konstituimi e Kuvendit: Nuk është shkelur Kushtetuta, konstituimi i Kuvendit do të bëhet, s’ka asgjë dramatike

Haxhiu: Deklaratat e Vuçiqit për ndryshimin e rrjedhës së Ibrit janë kërcënuese

Haxhiu: Deklaratat e Vuçiqit për ndryshimin e rrjedhës së Ibrit janë kërcënuese

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën