TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE
Reklamo në tëvë1.info
No Result
View All Result
TËVË 1 - Lexoje të vërtetën!
Reklamo

Çfarë duhet të pini për kujtesë dhe mendje të fortë?

by teve1
1 vit ago
4
A A
Çfarë duhet të pini për kujtesë dhe mendje të fortë?

Shëndeti i mirë i trurit do të thotë edhe shëndet i mirë i të gjithë trupit dhe jetë e gjatë.

Kur flasim për kujdesin ndaj organizmit, ka me qindra mënyra dhe këshilla që nga ushqimet e duhura, deri tek kufizimi i mendimeve negative dhe lodhjes mendore.

Të gjitha shumë të rekomandueshme edhe nga mjekët dhe jo më kot.

Ndryshimi që ato sjellin në jetën e përditshme mund të jetë thelbësor.

Sidomos me përhapjen e shpejtë të sëmundjeve që plakin trurin, si dementia apo Alzhaimer.

Kështu kujdesi i duhur merr një rëndësi shumë të madhe e të veçantë.

Për këtë arsye në këtë artikull nga AgroWeb.org, ju këshillojmë një mënyrë natyrale alternative që ju ndihmon të rrisni kujtesën dhe përqedrimin.

Çfarë Ndikon në Shëndetin e Trurit

Mënyrat natyrale janë në krye të listës përsa i përket kujdesit të shëndetit të mirë.

Studime të shumta tregojnë për mënyrën se si ushqimet ndikojnë në funksionimin e trupit dhe të mendjes.

Një prej të cilëve i referohet edhe AgroWeb.org në këtë artikull, ekspertët së fundmi rekomandojnë çajin si një mënyrë për të rritur përqendrimin dhe kujtesën e fortë.

Përveçse për të përballuar gripin, çajin mund ta përdorni edhe si një kurë qetësuese që i dhuron shëndet mendjes tuaj.

Të dhënat për këtë vijnë nga një studim i kryer në Universitetin e Singaporit, ku konsumimi i çajit lidhet me ruajtjen e sistemit nervor.

Përtej kësaj, konsumimi i përditshëm i çajit ka një lidhje të fortë dhe me shëndetin e mirë emocional.

Pra, mund të funksionojë si një kurë edhe kundër sëmundjeve mendore, siç është ankthi apo edhe sëmundjes së depresionit.

Gjatë studimit ku morën pjesë 36 persona mbi moshën 60 vjeç, u vu re se tek ata që konsumuan çaj vazhdimisht kishin një sistem nervor më të fortë.

Këtu përfshihet si shëndeti emocional, ashtu edhe kujtesa e fortë dhe përqendrimi për një kohë të gjatë.

Si ta Konsumoni

Megjithëse mjekët nuk japin ende një sasi të caktuar, mund të filloni me një filxhan në ditë.

Sigurohuni që të zgjidhni gjithnjë ata natyralët dhe sa më të freskët.

Një mënyrë do të ishte konsumimi i çajit të malit, pasi është i pasur në vlera dhe shëndet të mirë.

Përveçse me një aromë dhe shije të mrekullueshme, çaji shqiptar i malit ndihmon edhe në uljen e tensionit të lartë të gjakut, ndihmon në tretjen e mirë dhe funksionon si një antioksidant.

ShareTweet

Postime të ngjashme

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Të kruhet lëkura sapo del nga deti? Dermatologët zbulojnë arsyen

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Ushqimet që mund të stimulojnë rritjen e flokëve dhe të zvogëlojnë këputjen e tyre

Mos i pini ilaçet me lëngje

Mos i pini ilaçet me lëngje

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

Zyba: Pse e do LDK-ja presidentin – mandat nga rezultati zgjedhor apo trashëgimi e fronit?

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

24 vatra zjarri në një ditë në Shqipëri, 8 ende aktive

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

Policia sekuestron rreth 3 kg marihuanë, përdor armët e zjarrit pasi të dyshuarit sulmuan zyrtarët

“InfoNata” 11.08.2026

“InfoNata” 11.08.2026

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

“Mos u fut në det pas ushqimit” – E vërtetë apo thjesht një mit? Ja çfarë thonë ekspertët

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Protesta në Tiranë hyn në ditën e 73-të

Një raketë e SpaceX u përplas me Hënën, ashtu siç ishte parashikuar nga shkencëtarët

Cakolli i reagon Deharit: Vetëm 8 nga së paku 40 afate kushtetuese kanë pasoja juridike të përcaktuara

Facebook Youtube Instagram TikTok

TËVË 1

Ky portal mirëmbahet nga televizioni “Tëvë1”. Materialet dhe informacionet në këtë portal nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër për qëllime përfitimi, pa miratimin e drejtuesve të “Tëvë1”. Për ta shfrytëzuar materialin e këtij portali obligoheni t’i pranoni kushtet e përdorimit.
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

Social Media

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • LAJMET
  • RAJONI/BOTA
  • SPORT
  • SHËNDETËSI
  • LIFE STYLE
  • TEKNOLOGJI
  • OPINIONE

© 2022 - 2026 TËVË 1 - lexoje tëvërtetën